HSL valitsi palvelumuotoilukumppaniksi Hellonin

Onnistuneita kohtaamisia Helsingin seudun joukkoliikenteessä ja hyvää palvelua digitaalisesti ja kasvokkain. HSL aikoo pureutua jatkossa yhä enemmän siihen, mistä aineksista joukkoliikenteen asiakaskokemus rakentuu. Kumppaniksi asiakaskokemuksen syventämiseen HSL on valinnut palvelumuotoilutoimisto Hellonin.

”Joukkoliikenteen palvelukokonaisuus on laaja juttu. Asiakaskokemuksen ydin on matkustamisessa, mutta vähemmän tärkeää ei ole se, miltä matkustamiseen liittyvät myynti- ja infopalvelut näyttävät ja tuntuvat. Asiakas ei saa eksyä, vaan HSL:n pitää pystyä tarjoamaan hyvät eväät matkan kaikkiin vaiheisiin”, HSL:n palvelumuotoiluilusta vastaava Jarno Ekström sanoo.
 
HSL ja Hellon solmivat yhteistyösopimuksen vuosiksi 2016-2018, ja sitä voi haluttaessa jatkaa optiokaudella 2019-2020.