”Helmikuun lopussa asiakaspaneeliin rekrytoitiin Facebookin ja Twitterin kautta noin 100 joukkoliikenteestä kiinnostunutta asiakasta. Tavoitteena on kasvattaa määrää 2 000–3 000 henkilöön. Ensikokemusten perusteella asiakkaat ovat olleet innostuneita paneelista. Joukkoliikenne kiinnostaa, koska se on niin keskeinen osa jokaisen arkea”, asiakaskokemuksen asiantuntija Heli Rautio HSL:stä kertoo.
Seuraavaksi on mahdollisuus päästä testaamaan matkakortin nettilatauksen prototyyppiä. Nettilataus on kauan toivottu ja käyttöön tulleessaan varmasti paljon käytetty palvelu, joten palvelun kehittäminen yhdessä asiakkaiden kanssa on HSL:lle erityisen tärkeää.
HSL kutsuu asiakaspaneeliin 19.4. mennessä liittyneiden joukosta 8 henkilöä henkilökohtaiseen haastatteluun, joita pidetään 24.–25.4. Osallistujilla ei tarvitse olla ennakkotietoja tai taitoja HSL:n palveluista tai matkakortista. Osallistujia palkitaan pienillä lahjakorteilla.
Tule kehittämään uuden ajan liikkumispalveluita!
- Mene osoitteeseen https://hsl.puheet.com/ ja luo tunnus.
- Saat sähköpostiisi vahvistusviestin. Kirjaudu sisään.
- Täytä rekisteröitymiskysely ”Panelistin tiedot” ja vastaa vielä muutamaan digipalveluiden kyselyyn.
Palvelu toimii parhaiten selaimilla Mozilla Firefox ja Chrome.